środa, 14 sierpnia 2013

                                                             ROZDZIAŁ 1

To był normalny dzień jak zwykle,jak codziennie rano zjadłam śniadanie,poszłam do szkoły,dzień jak co dzień tak wtedy przynajmniej myślałam ...

Gdy przekroczyłam próg szkoły usłyszałam głośnie wołanie z końca korytarza. To było Ania,moja przyjaciółka,która miała jakieś ważne wieści ..
-Klaudia,jak ci powiem to nie uwierzysz !
-No zobaczymy - powiedziałam z obojętnością .
-Podobno do naszej szkoły mają przyjechać Big Time Rush i Bieber !
-Ku*wa serio ?! Zalewasz ?!
-Nie,nie zalewam,sama nauczycielka nam powiedziała,że przyjadą,bo chcą zobaczysz jak uczą się polskie dzieci i podobno kilka szczęściarek będzie mogło z nimi siedzieć w jednej ławce !
-Kuźde,jeśli to prawda to ja zamawiam sb miejsce z Loganem !
-Hahah no wiadomo,a teraz chodż już na lekcje bo Nowak znowu nas opieprzy za spóźnianie..

Dzięki Ani odzyskałam dobry humor,odzyskałam chęć do życia,niestety gdy wróciłam do domu już czekała na mnie rozłoszczona ciotka i wujek,w ręce trzymali zakrwiawony ręcznik,wtedy wiedziałam,że wszystko się wyda ....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz